SAVA (GOODYEAR) ORJAK O3 PLUS 12 R22.50 152/148L ZADNÍ NÁPRAVA M+S 3PMSF
Index maximálního zatížení jaké může jedna pneumatika unést. Tabulku s hodnotou jednotlivých indexů naleznete zde.
Toto označení udává, na jakou maximální rychlost je pneumatika stavěna. Maximální rychlost je 120km/h.
Pneumatika s nízkým valivým odporem zajišťuje účinnější využití paliva, protože vyžaduje méně energie k odvalování. Úspora paliva se hodnotí od A (nejvyšší hodnocení) do E (nejnižší hodnocení). Oproti A je zde spotřeba vyšší cca o 0,28 litru na 100 km.
Tato třída měří brzdný výkon pneumatiky. Čím rychleji dokáže zastavit, tím je lepší třídy. A = kategorie s nejkratší brzdnou dráhou.
Osobní vozy, u kterých je aktivována plná brzdná síla v rychlosti 80 km/h, zastaví na pneumatikách s hodnocením C až o 6 metrů dále než na pneumatikách s hodnocením A.
Parametry
Index maximálního zatížení jaké může jedna pneumatika unést. Tabulku s hodnotou jednotlivých indexů naleznete zde.
Toto označení udává, na jakou maximální rychlost je pneumatika stavěna. Maximální rychlost je 120km/h.
Pneumatika s nízkým valivým odporem zajišťuje účinnější využití paliva, protože vyžaduje méně energie k odvalování. Úspora paliva se hodnotí od A (nejvyšší hodnocení) do E (nejnižší hodnocení). Oproti A je zde spotřeba vyšší cca o 0,28 litru na 100 km.
Tato třída měří brzdný výkon pneumatiky. Čím rychleji dokáže zastavit, tím je lepší třídy. A = kategorie s nejkratší brzdnou dráhou.
Osobní vozy, u kterých je aktivována plná brzdná síla v rychlosti 80 km/h, zastaví na pneumatikách s hodnocením C až o 6 metrů dále než na pneumatikách s hodnocením A.
Doplňkové parametry
Popis
Bloky běhounu se čtyřmi podélnými drážkami zajišťují rovnoměrné rozložení tlaku po celé kontaktní ploše pneumatiky. Umístění a vzorek běhounu bloků různých velikostí usnadňuje odvod vody pro vynikající přilnavost za mokra, rovnoměrné opotřebení a nízkou hlučnost. Částečně uzavřené oblasti ramen umožňují zlepšení boční stability, jízdních vlastností a jízdního komfortu.• 5-žebrový blokový profil pro vynikající trakci na mokru. • Široká skluznice, napůl uzavřené rameno – pro vysoký kilometrový výkon a rovnoměrné opotřebení. • Nová směs běhounu – zlepšený kilometrový výkon – velmi robustní. • Nová konstrukce kostry – nižší vývin tepla, zvýšená odolnost. Zdroj: Sava