CONTINENTAL HTW2 SCANDINAVIA 445/45 R19.50 160J TL 22PR M+S
Index maximálního zatížení jaké může jedna pneumatika unést. Tabulku s hodnotou jednotlivých indexů naleznete zde.
Toto označení udává, na jakou maximální rychlost je pneumatika stavěna. Maximální rychlost je 90km/h.
Pneumatika s nízkým valivým odporem zajišťuje účinnější využití paliva, protože vyžaduje méně energie k odvalování. Úspora paliva se hodnotí od A (nejvyšší hodnocení) do E (nejnižší hodnocení). Oproti A je zde spotřeba vyšší cca o 0,28 litru na 100 km.
Tato třída měří brzdný výkon pneumatiky. Čím rychleji dokáže zastavit, tím je lepší třídy. A = kategorie s nejkratší brzdnou dráhou.
Osobní vozy, u kterých je aktivována plná brzdná síla v rychlosti 80 km/h, zastaví na pneumatikách s hodnocením C až o 6 metrů dále než na pneumatikách s hodnocením A.
Parametry
Index maximálního zatížení jaké může jedna pneumatika unést. Tabulku s hodnotou jednotlivých indexů naleznete zde.
Toto označení udává, na jakou maximální rychlost je pneumatika stavěna. Maximální rychlost je 90km/h.
Pneumatika s nízkým valivým odporem zajišťuje účinnější využití paliva, protože vyžaduje méně energie k odvalování. Úspora paliva se hodnotí od A (nejvyšší hodnocení) do E (nejnižší hodnocení). Oproti A je zde spotřeba vyšší cca o 0,28 litru na 100 km.
Tato třída měří brzdný výkon pneumatiky. Čím rychleji dokáže zastavit, tím je lepší třídy. A = kategorie s nejkratší brzdnou dráhou.
Osobní vozy, u kterých je aktivována plná brzdná síla v rychlosti 80 km/h, zastaví na pneumatikách s hodnocením C až o 6 metrů dále než na pneumatikách s hodnocením A.
Doplňkové parametry
Popis
Zimní pneumatika ze série SCANDINAVIA 2, speciálně navržená pro použití na přívěsy a návěsy, vysoká přilnavost a optimální boční vedení na sněhu a ledu s neustálým dosahováním kilometrů Díky nové konstrukci žebrového profilu se širokými, otevřenými rameny a velkým počtem příčných listů se HTW 2 SCANDINAVIA blokuje se silnicí na mokrých i zamrzlých površích bez nevýhod valivého odporu hrubého profilu bloku, což má za následek velmi dobrou stabilitu sledování a směrovou stabilitu přívěsu i za extrémních povětrnostních podmínek. Optimalizované vlastnosti přilnavosti nové pneumatiky Continental pomáhají účinně minimalizovat průraz přívěsu nebo přívěsu v rozích, které procházejí příliš rychle nebo za blesku. Trojrozměrný čtyřstěnný profil v podélných drážkách účinně zabraňuje shromažďování kamenů a nový model HTW 2 SCANDINAVIA není v zimním období přesvědčivý. V průběhu své životnosti mění pneumatika vzhled běhounu s dvoufázovým běhounu. Po odstranění první profilové fáze se příčné otvory uzavírají, aby vytvořily drážkovou strukturu s nízkým odporem s velkým kladným podílem. Takto bude nová pneumatika přívěsu v průběhu své práce nadále fungovat jako pneumatika přívěsu s optimalizovanou spotřebou. Zdroj: Continental