MAXXIS VICTRA SPORT 5 245/40 R19 98Y XL
Index maximálního zatížení jaké může jedna pneumatika unést. Tabulku s hodnotou jednotlivých indexů naleznete zde.
Toto označení udává, na jakou maximální rychlost je pneumatika stavěna. Maximální rychlost je 300km/h.
Pneumatika s nízkým valivým odporem zajišťuje účinnější využití paliva, protože vyžaduje méně energie k odvalování. Úspora paliva se hodnotí od A (nejvyšší hodnocení) do E (nejnižší hodnocení). Oproti A je zde spotřeba vyšší cca o 0,28 litru na 100 km.
Tato třída měří brzdný výkon pneumatiky. Čím rychleji dokáže zastavit, tím je lepší třídy. A = kategorie s nejkratší brzdnou dráhou.
Osobní vozy, u kterých je aktivována plná brzdná síla v rychlosti 80 km/h, zastaví na pneumatikách s hodnocením A až o 18 metrů dříve než na pneumatikách s hodnocením F.
Parametry
Index maximálního zatížení jaké může jedna pneumatika unést. Tabulku s hodnotou jednotlivých indexů naleznete zde.
Toto označení udává, na jakou maximální rychlost je pneumatika stavěna. Maximální rychlost je 300km/h.
Pneumatika s nízkým valivým odporem zajišťuje účinnější využití paliva, protože vyžaduje méně energie k odvalování. Úspora paliva se hodnotí od A (nejvyšší hodnocení) do E (nejnižší hodnocení). Oproti A je zde spotřeba vyšší cca o 0,28 litru na 100 km.
Tato třída měří brzdný výkon pneumatiky. Čím rychleji dokáže zastavit, tím je lepší třídy. A = kategorie s nejkratší brzdnou dráhou.
Osobní vozy, u kterých je aktivována plná brzdná síla v rychlosti 80 km/h, zastaví na pneumatikách s hodnocením A až o 18 metrů dříve než na pneumatikách s hodnocením F.
Popis
VS 5 je zcela nový vývoj v ultra vysoce výkonném sortimentu s veškerou technickou jemností, kterou lze vzít v úvahu u nejnáročnějších produktů v tomto segmentu. Počínaje zralým dezénem s plným oxidem křemičitým, který umožňuje nejlepší vlastnosti při manipulaci za mokra, inovativním designem dezénu s variabilními podélnými drážkami, má pneumatika další vlastnosti, díky kterým je tato nová pneumatika UHP absolutně špičkovým produktem. nejnovější generace pro snížení deformace ve vysokorychlostním rozsahu. Profilové bloky ve 3D designu, aby se zabránilo nárazovému efektu během prudkých brzdných manévrů. Nově vyvinutá boční stěna pro lepší komfort tlumení při nízkých hodnotách valivého odporu. Zdroj: Maxxis