GITI SYNERGY H2 215/55 R16 97W XL
Index maximálního zatížení jaké může jedna pneumatika unést. Tabulku s hodnotou jednotlivých indexů naleznete zde.
Toto označení udává, na jakou maximální rychlost je pneumatika stavěna. Maximální rychlost je 270km/h.
Pneumatika s nízkým valivým odporem zajišťuje účinnější využití paliva, protože vyžaduje méně energie k odvalování. Úspora paliva se hodnotí od A (nejvyšší hodnocení) do E (nejnižší hodnocení). Oproti A je zde spotřeba vyšší cca o 0,14 litru na 100 km.
Tato třída měří brzdný výkon pneumatiky. Čím rychleji dokáže zastavit, tím je lepší třídy. A = kategorie s nejkratší brzdnou dráhou.
Osobní vozy, u kterých je aktivována plná brzdná síla v rychlosti 80 km/h, zastaví na pneumatikách s hodnocením A až o 18 metrů dříve než na pneumatikách s hodnocením F.
Parametry
Index maximálního zatížení jaké může jedna pneumatika unést. Tabulku s hodnotou jednotlivých indexů naleznete zde.
Toto označení udává, na jakou maximální rychlost je pneumatika stavěna. Maximální rychlost je 270km/h.
Pneumatika s nízkým valivým odporem zajišťuje účinnější využití paliva, protože vyžaduje méně energie k odvalování. Úspora paliva se hodnotí od A (nejvyšší hodnocení) do E (nejnižší hodnocení). Oproti A je zde spotřeba vyšší cca o 0,14 litru na 100 km.
Tato třída měří brzdný výkon pneumatiky. Čím rychleji dokáže zastavit, tím je lepší třídy. A = kategorie s nejkratší brzdnou dráhou.
Osobní vozy, u kterých je aktivována plná brzdná síla v rychlosti 80 km/h, zastaví na pneumatikách s hodnocením A až o 18 metrů dříve než na pneumatikách s hodnocením F.
Popis
Křemičitá směs z nejnovějších německých vývojových prací.
Vynikající přilnavost na suché i mokré vozovce v širokém teplotním rozsahu.
Kontura profilu s více parametry.
Rovnoměrné opotřebení, vysoký kilometrový výkon.
Optimalizovaná lehká kostra.
Nízký valivý odpor, nižší spotřeba paliva.
Nový přístup k dezénu s tuhými žebry.
Přesné řízení, stabilní brzdění.
Zdroj: https://giti-tire.eu/
Podobné
Index maximálního zatížení jaké může jedna pneumatika unést. Tabulku s hodnotou jednotlivých indexů naleznete zde.
Toto označení udává, na jakou maximální rychlost je pneumatika stavěna. Maximální rychlost je 190km/h.
Pneumatika s nízkým valivým odporem zajišťuje účinnější využití paliva, protože vyžaduje méně energie k odvalování. Úspora paliva se hodnotí od A (nejvyšší hodnocení) do E (nejnižší hodnocení). Oproti A je zde spotřeba vyšší cca o 0,28 litru na 100 km.
Tato třída měří brzdný výkon pneumatiky. Čím rychleji dokáže zastavit, tím je lepší třídy. A = kategorie s nejkratší brzdnou dráhou.
Osobní vozy, u kterých je aktivována plná brzdná síla v rychlosti 80 km/h, zastaví na pneumatikách s hodnocením A až o 18 metrů dříve než na pneumatikách s hodnocením F.
Index maximálního zatížení jaké může jedna pneumatika unést. Tabulku s hodnotou jednotlivých indexů naleznete zde.
Toto označení udává, na jakou maximální rychlost je pneumatika stavěna. Maximální rychlost je 210km/h.
Pneumatika s nízkým valivým odporem zajišťuje účinnější využití paliva, protože vyžaduje méně energie k odvalování. Úspora paliva se hodnotí od A (nejvyšší hodnocení) do E (nejnižší hodnocení). Oproti A je zde spotřeba vyšší cca o 0,28 litru na 100 km.
Tato třída měří brzdný výkon pneumatiky. Čím rychleji dokáže zastavit, tím je lepší třídy. A = kategorie s nejkratší brzdnou dráhou.
Osobní vozy, u kterých je aktivována plná brzdná síla v rychlosti 80 km/h, zastaví na pneumatikách s hodnocením A až o 18 metrů dříve než na pneumatikách s hodnocením F.
Index maximálního zatížení jaké může jedna pneumatika unést. Tabulku s hodnotou jednotlivých indexů naleznete zde.
Toto označení udává, na jakou maximální rychlost je pneumatika stavěna. Maximální rychlost je 190km/h.
Pneumatika s nízkým valivým odporem zajišťuje účinnější využití paliva, protože vyžaduje méně energie k odvalování. Úspora paliva se hodnotí od A (nejvyšší hodnocení) do E (nejnižší hodnocení). Oproti A je zde spotřeba vyšší cca o 0,28 litru na 100 km.
Tato třída měří brzdný výkon pneumatiky. Čím rychleji dokáže zastavit, tím je lepší třídy. A = kategorie s nejkratší brzdnou dráhou.
Osobní vozy, u kterých je aktivována plná brzdná síla v rychlosti 80 km/h, zastaví na pneumatikách s hodnocením A až o 18 metrů dříve než na pneumatikách s hodnocením F.
Index maximálního zatížení jaké může jedna pneumatika unést. Tabulku s hodnotou jednotlivých indexů naleznete zde.
Toto označení udává, na jakou maximální rychlost je pneumatika stavěna. Maximální rychlost je 210km/h.
Pneumatika s nízkým valivým odporem zajišťuje účinnější využití paliva, protože vyžaduje méně energie k odvalování. Úspora paliva se hodnotí od A (nejvyšší hodnocení) do E (nejnižší hodnocení). Oproti A je zde spotřeba vyšší cca o 0,28 litru na 100 km.
Tato třída měří brzdný výkon pneumatiky. Čím rychleji dokáže zastavit, tím je lepší třídy. A = kategorie s nejkratší brzdnou dráhou.
Osobní vozy, u kterých je aktivována plná brzdná síla v rychlosti 80 km/h, zastaví na pneumatikách s hodnocením A až o 18 metrů dříve než na pneumatikách s hodnocením F.
Index maximálního zatížení jaké může jedna pneumatika unést. Tabulku s hodnotou jednotlivých indexů naleznete zde.
Toto označení udává, na jakou maximální rychlost je pneumatika stavěna. Maximální rychlost je 210km/h.
Pneumatika s nízkým valivým odporem zajišťuje účinnější využití paliva, protože vyžaduje méně energie k odvalování. Úspora paliva se hodnotí od A (nejvyšší hodnocení) do E (nejnižší hodnocení). Oproti A je zde spotřeba vyšší cca o 0,28 litru na 100 km.
Tato třída měří brzdný výkon pneumatiky. Čím rychleji dokáže zastavit, tím je lepší třídy. A = kategorie s nejkratší brzdnou dráhou.
Osobní vozy, u kterých je aktivována plná brzdná síla v rychlosti 80 km/h, zastaví na pneumatikách s hodnocením A až o 18 metrů dříve než na pneumatikách s hodnocením F.
Index maximálního zatížení jaké může jedna pneumatika unést. Tabulku s hodnotou jednotlivých indexů naleznete zde.
Toto označení udává, na jakou maximální rychlost je pneumatika stavěna. Maximální rychlost je 210km/h.
Pneumatika s nízkým valivým odporem zajišťuje účinnější využití paliva, protože vyžaduje méně energie k odvalování. Úspora paliva se hodnotí od A (nejvyšší hodnocení) do E (nejnižší hodnocení). Oproti A je zde spotřeba vyšší cca o 0,28 litru na 100 km.
Tato třída měří brzdný výkon pneumatiky. Čím rychleji dokáže zastavit, tím je lepší třídy. A = kategorie s nejkratší brzdnou dráhou.
Osobní vozy, u kterých je aktivována plná brzdná síla v rychlosti 80 km/h, zastaví na pneumatikách s hodnocením A až o 18 metrů dříve než na pneumatikách s hodnocením F.
Index maximálního zatížení jaké může jedna pneumatika unést. Tabulku s hodnotou jednotlivých indexů naleznete zde.
Toto označení udává, na jakou maximální rychlost je pneumatika stavěna. Maximální rychlost je 210km/h.
Pneumatika s nízkým valivým odporem zajišťuje účinnější využití paliva, protože vyžaduje méně energie k odvalování. Úspora paliva se hodnotí od A (nejvyšší hodnocení) do E (nejnižší hodnocení). Oproti A je zde spotřeba vyšší cca o 0,28 litru na 100 km.
Tato třída měří brzdný výkon pneumatiky. Čím rychleji dokáže zastavit, tím je lepší třídy. A = kategorie s nejkratší brzdnou dráhou.
Osobní vozy, u kterých je aktivována plná brzdná síla v rychlosti 80 km/h, zastaví na pneumatikách s hodnocením A až o 18 metrů dříve než na pneumatikách s hodnocením F.
Index maximálního zatížení jaké může jedna pneumatika unést. Tabulku s hodnotou jednotlivých indexů naleznete zde.
Toto označení udává, na jakou maximální rychlost je pneumatika stavěna. Maximální rychlost je 210km/h.
Pneumatika s nízkým valivým odporem zajišťuje účinnější využití paliva, protože vyžaduje méně energie k odvalování. Úspora paliva se hodnotí od A (nejvyšší hodnocení) do E (nejnižší hodnocení). Oproti A je zde spotřeba vyšší cca o 0,28 litru na 100 km.
Tato třída měří brzdný výkon pneumatiky. Čím rychleji dokáže zastavit, tím je lepší třídy. A = kategorie s nejkratší brzdnou dráhou.
Osobní vozy, u kterých je aktivována plná brzdná síla v rychlosti 80 km/h, zastaví na pneumatikách s hodnocením A až o 18 metrů dříve než na pneumatikách s hodnocením F.
Index maximálního zatížení jaké může jedna pneumatika unést. Tabulku s hodnotou jednotlivých indexů naleznete zde.
Toto označení udává, na jakou maximální rychlost je pneumatika stavěna. Maximální rychlost je 210km/h.
Pneumatika s nízkým valivým odporem zajišťuje účinnější využití paliva, protože vyžaduje méně energie k odvalování. Úspora paliva se hodnotí od A (nejvyšší hodnocení) do E (nejnižší hodnocení). Oproti A je zde spotřeba vyšší cca o 0,28 litru na 100 km.
Tato třída měří brzdný výkon pneumatiky. Čím rychleji dokáže zastavit, tím je lepší třídy. A = kategorie s nejkratší brzdnou dráhou.
Osobní vozy, u kterých je aktivována plná brzdná síla v rychlosti 80 km/h, zastaví na pneumatikách s hodnocením A až o 18 metrů dříve než na pneumatikách s hodnocením F.
Index maximálního zatížení jaké může jedna pneumatika unést. Tabulku s hodnotou jednotlivých indexů naleznete zde.
Toto označení udává, na jakou maximální rychlost je pneumatika stavěna. Maximální rychlost je 190km/h.
Pneumatika s nízkým valivým odporem zajišťuje účinnější využití paliva, protože vyžaduje méně energie k odvalování. Úspora paliva se hodnotí od A (nejvyšší hodnocení) do E (nejnižší hodnocení). Oproti A je zde spotřeba vyšší cca o 0,28 litru na 100 km.
Tato třída měří brzdný výkon pneumatiky. Čím rychleji dokáže zastavit, tím je lepší třídy. A = kategorie s nejkratší brzdnou dráhou.
Osobní vozy, u kterých je aktivována plná brzdná síla v rychlosti 80 km/h, zastaví na pneumatikách s hodnocením A až o 18 metrů dříve než na pneumatikách s hodnocením F.
Index maximálního zatížení jaké může jedna pneumatika unést. Tabulku s hodnotou jednotlivých indexů naleznete zde.
Toto označení udává, na jakou maximální rychlost je pneumatika stavěna. Maximální rychlost je 190km/h.
Pneumatika s nízkým valivým odporem zajišťuje účinnější využití paliva, protože vyžaduje méně energie k odvalování. Úspora paliva se hodnotí od A (nejvyšší hodnocení) do E (nejnižší hodnocení). Oproti A je zde spotřeba vyšší cca o 0,28 litru na 100 km.
Tato třída měří brzdný výkon pneumatiky. Čím rychleji dokáže zastavit, tím je lepší třídy. A = kategorie s nejkratší brzdnou dráhou.
Osobní vozy, u kterých je aktivována plná brzdná síla v rychlosti 80 km/h, zastaví na pneumatikách s hodnocením A až o 18 metrů dříve než na pneumatikách s hodnocením F.
Index maximálního zatížení jaké může jedna pneumatika unést. Tabulku s hodnotou jednotlivých indexů naleznete zde.
Toto označení udává, na jakou maximální rychlost je pneumatika stavěna. Maximální rychlost je 240km/h.
Pneumatika s nízkým valivým odporem zajišťuje účinnější využití paliva, protože vyžaduje méně energie k odvalování. Úspora paliva se hodnotí od A (nejvyšší hodnocení) do E (nejnižší hodnocení). Oproti A je zde spotřeba vyšší cca o 0,28 litru na 100 km.
Tato třída měří brzdný výkon pneumatiky. Čím rychleji dokáže zastavit, tím je lepší třídy. A = kategorie s nejkratší brzdnou dráhou.
Osobní vozy, u kterých je aktivována plná brzdná síla v rychlosti 80 km/h, zastaví na pneumatikách s hodnocením A až o 18 metrů dříve než na pneumatikách s hodnocením F.
Index maximálního zatížení jaké může jedna pneumatika unést. Tabulku s hodnotou jednotlivých indexů naleznete zde.
Toto označení udává, na jakou maximální rychlost je pneumatika stavěna. Maximální rychlost je 240km/h.
Pneumatika s nízkým valivým odporem zajišťuje účinnější využití paliva, protože vyžaduje méně energie k odvalování. Úspora paliva se hodnotí od A (nejvyšší hodnocení) do E (nejnižší hodnocení). Oproti A je zde spotřeba vyšší cca o 0,28 litru na 100 km.
Tato třída měří brzdný výkon pneumatiky. Čím rychleji dokáže zastavit, tím je lepší třídy. A = kategorie s nejkratší brzdnou dráhou.
Osobní vozy, u kterých je aktivována plná brzdná síla v rychlosti 80 km/h, zastaví na pneumatikách s hodnocením A až o 18 metrů dříve než na pneumatikách s hodnocením F.
Index maximálního zatížení jaké může jedna pneumatika unést. Tabulku s hodnotou jednotlivých indexů naleznete zde.
Toto označení udává, na jakou maximální rychlost je pneumatika stavěna. Maximální rychlost je 240km/h.
Pneumatika s nízkým valivým odporem zajišťuje účinnější využití paliva, protože vyžaduje méně energie k odvalování. Úspora paliva se hodnotí od A (nejvyšší hodnocení) do E (nejnižší hodnocení). Oproti A je zde spotřeba vyšší cca o 0,28 litru na 100 km.
Tato třída měří brzdný výkon pneumatiky. Čím rychleji dokáže zastavit, tím je lepší třídy. A = kategorie s nejkratší brzdnou dráhou.
Osobní vozy, u kterých je aktivována plná brzdná síla v rychlosti 80 km/h, zastaví na pneumatikách s hodnocením A až o 18 metrů dříve než na pneumatikách s hodnocením F.
Index maximálního zatížení jaké může jedna pneumatika unést. Tabulku s hodnotou jednotlivých indexů naleznete zde.
Toto označení udává, na jakou maximální rychlost je pneumatika stavěna. Maximální rychlost je 240km/h.
Pneumatika s nízkým valivým odporem zajišťuje účinnější využití paliva, protože vyžaduje méně energie k odvalování. Úspora paliva se hodnotí od A (nejvyšší hodnocení) do E (nejnižší hodnocení).
Tato třída měří brzdný výkon pneumatiky. Čím rychleji dokáže zastavit, tím je lepší třídy. A = kategorie s nejkratší brzdnou dráhou.
Osobní vozy, u kterých je aktivována plná brzdná síla v rychlosti 80 km/h, zastaví na pneumatikách s hodnocením A až o 18 metrů dříve než na pneumatikách s hodnocením F.
Index maximálního zatížení jaké může jedna pneumatika unést. Tabulku s hodnotou jednotlivých indexů naleznete zde.
Toto označení udává, na jakou maximální rychlost je pneumatika stavěna. Maximální rychlost je 210km/h.
Pneumatika s nízkým valivým odporem zajišťuje účinnější využití paliva, protože vyžaduje méně energie k odvalování. Úspora paliva se hodnotí od A (nejvyšší hodnocení) do E (nejnižší hodnocení). Oproti A je zde spotřeba vyšší cca o 0,28 litru na 100 km.
Tato třída měří brzdný výkon pneumatiky. Čím rychleji dokáže zastavit, tím je lepší třídy. A = kategorie s nejkratší brzdnou dráhou.
Osobní vozy, u kterých je aktivována plná brzdná síla v rychlosti 80 km/h, zastaví na pneumatikách s hodnocením A až o 18 metrů dříve než na pneumatikách s hodnocením F.