AEOLUS NEO URBAN G 275/70 R22.50 148/145J (152/148E) M+S, 3PMSF
Index maximálního zatížení jaké může jedna pneumatika unést. Tabulku s hodnotou jednotlivých indexů naleznete zde.
Toto označení udává, na jakou maximální rychlost je pneumatika stavěna. Maximální rychlost je 90km/h.
Pneumatika s nízkým valivým odporem zajišťuje účinnější využití paliva, protože vyžaduje méně energie k odvalování. Úspora paliva se hodnotí od A (nejvyšší hodnocení) do E (nejnižší hodnocení). Oproti A je zde spotřeba vyšší cca o 0,28 litru na 100 km.
Tato třída měří brzdný výkon pneumatiky. Čím rychleji dokáže zastavit, tím je lepší třídy. A = kategorie s nejkratší brzdnou dráhou.
Osobní vozy, u kterých je aktivována plná brzdná síla v rychlosti 80 km/h, zastaví na pneumatikách s hodnocením B až o 3 metry dále než na pneumatikách s hodnocením A.
Parametry
Index maximálního zatížení jaké může jedna pneumatika unést. Tabulku s hodnotou jednotlivých indexů naleznete zde.
Toto označení udává, na jakou maximální rychlost je pneumatika stavěna. Maximální rychlost je 90km/h.
Pneumatika s nízkým valivým odporem zajišťuje účinnější využití paliva, protože vyžaduje méně energie k odvalování. Úspora paliva se hodnotí od A (nejvyšší hodnocení) do E (nejnižší hodnocení). Oproti A je zde spotřeba vyšší cca o 0,28 litru na 100 km.
Tato třída měří brzdný výkon pneumatiky. Čím rychleji dokáže zastavit, tím je lepší třídy. A = kategorie s nejkratší brzdnou dráhou.
Osobní vozy, u kterých je aktivována plná brzdná síla v rychlosti 80 km/h, zastaví na pneumatikách s hodnocením B až o 3 metry dále než na pneumatikách s hodnocením A.
Doplňkové parametry
Popis
Řada NEO: pneumatiky s budoucností Aeolus se stává špičkovou značkou a řada NEO je předzvěstí tohoto vývoje. Pod tímto názvem dodává společnost Aeolus moderní evropské pneumatiky. Pneumatiky řady NEO, vyrobené podle nejnovějších technologií, kombinují všechny požadavky a přání evropských uživatelů. Díky spolupráci s Pirelli má každá pneumatika ze série NEO nový typ kostry s nejmodernějšími technologiemi. Pneumatiky tak splňují nejnovější standardy a požadavky evropského trhu, které jsou světovými špičkami. „NEO pneumatika“ má dlouhou životnost a je ideální pro obnovu běhounu. V důsledku toho tato pneumatika vede k obzvláště vysoké návratnosti, protože delší životnost vede ke snížení celkových nákladů. Díky jejich gumové směsi je opotřebení minimální a je dosaženo optimální přilnavosti. Během vývoje byla věnována pozornost odolnosti vůči opotřebení a udržitelnosti. Tato opatření pozitivně přispívají z hlediska životnosti, spotřeby a bezpečnosti provozu. Řada NEO pomáhá dosáhnout vedoucí pozice na trhu výměny a počáteční montáže. Aeolus si udělal jméno jako výrobce kvalitních pneumatik s velmi dobrým poměrem cena / výkon. S řadou NEO může Aeolus ještě lépe pracovat na svém cíli stát se celosvětovou špičkovou značkou. S příchodem série NEO zavádí Aeolus nové jméno profilu. To se brzy bude skládat ze tří částí: název série, oblast použití a poloha nápravy: oblasti aplikace poloha nápravy Allroads = regionální doprava / meziměstská doprava S = kormidelní / kormidelní náprava Palivo = mezinárodní provoz / dálková doprava D = pohonná / hnací náprava Konstrukce = smíšené použití T = přívěs / nízký nakladač městský = městský provoz / autobus G = Obecná / Všechny nápravy Zima = Zimní pneumatiky Příklad Regionální pneumatika přívěsu Aeolus ATR33 bude v budoucnu označována jako Aeolus Neo Allroads T +. Díky tomu je na první pohled zřejmé, jak a kde lze pneumatiku použít, bez ohledu na její velikost. Zdroj: https://www.aeolus-tyres.de
Podobné
Index maximálního zatížení jaké může jedna pneumatika unést. Tabulku s hodnotou jednotlivých indexů naleznete zde.
Toto označení udává, na jakou maximální rychlost je pneumatika stavěna. Maximální rychlost je 130km/h.
Pneumatika s nízkým valivým odporem zajišťuje účinnější využití paliva, protože vyžaduje méně energie k odvalování. Úspora paliva se hodnotí od A (nejvyšší hodnocení) do E (nejnižší hodnocení). Oproti A je zde spotřeba vyšší cca o 0,14 litru na 100 km.
Tato třída měří brzdný výkon pneumatiky. Čím rychleji dokáže zastavit, tím je lepší třídy. A = kategorie s nejkratší brzdnou dráhou.
Osobní vozy, u kterých je aktivována plná brzdná síla v rychlosti 80 km/h, zastaví na pneumatikách s hodnocením B až o 3 metry dále než na pneumatikách s hodnocením A.