AEOLUS NEO URBAN G 295/80 R22.50 154/149M MĚSTSKÝ AUTOBUS RUNDUM M+S 3PMSF
Index maximálního zatížení jaké může jedna pneumatika unést. Tabulku s hodnotou jednotlivých indexů naleznete zde.
Toto označení udává, na jakou maximální rychlost je pneumatika stavěna. Maximální rychlost je 130km/h.
Pneumatika s nízkým valivým odporem zajišťuje účinnější využití paliva, protože vyžaduje méně energie k odvalování. Úspora paliva se hodnotí od A (nejvyšší hodnocení) do E (nejnižší hodnocení). Oproti A je zde spotřeba vyšší cca o 0,14 litru na 100 km.
Tato třída měří brzdný výkon pneumatiky. Čím rychleji dokáže zastavit, tím je lepší třídy. A = kategorie s nejkratší brzdnou dráhou.
Osobní vozy, u kterých je aktivována plná brzdná síla v rychlosti 80 km/h, zastaví na pneumatikách s hodnocením B až o 3 metry dále než na pneumatikách s hodnocením A.
Parametry
Index maximálního zatížení jaké může jedna pneumatika unést. Tabulku s hodnotou jednotlivých indexů naleznete zde.
Toto označení udává, na jakou maximální rychlost je pneumatika stavěna. Maximální rychlost je 130km/h.
Pneumatika s nízkým valivým odporem zajišťuje účinnější využití paliva, protože vyžaduje méně energie k odvalování. Úspora paliva se hodnotí od A (nejvyšší hodnocení) do E (nejnižší hodnocení). Oproti A je zde spotřeba vyšší cca o 0,14 litru na 100 km.
Tato třída měří brzdný výkon pneumatiky. Čím rychleji dokáže zastavit, tím je lepší třídy. A = kategorie s nejkratší brzdnou dráhou.
Osobní vozy, u kterých je aktivována plná brzdná síla v rychlosti 80 km/h, zastaví na pneumatikách s hodnocením B až o 3 metry dále než na pneumatikách s hodnocením A.
Doplňkové parametry
Popis
Řada NEO: pneumatiky s budoucností
Aeolus roste ve špičkovou značku a řada NEO je předzvěstí tohoto vývoje. Aeolus pod tímto názvem dodává moderní „evropské“ pneumatiky. Pneumatiky řady NEO, vyráběné podle nejnovější technologie, spojují všechny požadavky a přání evropských uživatelů.
Každá pneumatika ze série NEO má díky spolupráci s Pirelli nový typ kostry s nejmodernějšími technologiemi. Pneumatiky tak odpovídají nejnovějším standardům a požadavkům evropského trhu, které vedou celosvětově. Pneumatika „NEO“ má dlouhou životnost a je ideální pro obnovu běhounu. Výsledkem je, že tato pneumatika vede k obzvláště vysoké návratnosti, protože delší životnost vede ke snížení celkových nákladů.
Díky jejich pryžové směsi je opotřebení minimální a je dosaženo optimální přilnavosti. Zároveň byla při vývoji zohledněna odolnost proti opotřebení a udržitelnost. Tato opatření mají pozitivní přínos z hlediska životnosti, spotřeby paliva a bezpečnosti silničního provozu.
Série NEO pomáhá upevnit vedoucí pozici na trhu náhradních dílů a prvního vybavení. Aeolus se prosadil jako výrobce kvalitních pneumatik s velmi dobrým poměrem cena/výkon. S řadou NEO může Aeolus ještě lépe pracovat na svém cíli stát se špičkovou globální značkou.
S příchodem řady NEO zavádí Aeolus nové označení profilu. Brzy se bude skládat ze tří částí: Název série, oblast použití a poloha nápravy:
Oblasti použití, poloha náprav
Allroads = regionální provoz/meziměstský provoz
< br />S = řízená/řiditelná náprava
Palivo = Mezinárodní provoz/dálková doprava D = Hnací/hnaná náprava
Construct = Smíšené použití T = Přívěs/podvalník
Urban = Městský provoz /bus G = Všeobecné/Všechny nápravy
Zimní = Zimní pneumatiky
Příklad
Regionální pneumatika pro přívěsy Aeolus ATR33 se bude jmenovat: Aeolus Neo Allroads T+. Díky tomu je na první pohled jasné, jak a kde lze pneumatiku použít bez ohledu na její velikost.
Zdroj: https://www.aeolus-tyres.de
Podobné
Index maximálního zatížení jaké může jedna pneumatika unést. Tabulku s hodnotou jednotlivých indexů naleznete zde.
Toto označení udává, na jakou maximální rychlost je pneumatika stavěna. Maximální rychlost je 90km/h.
Pneumatika s nízkým valivým odporem zajišťuje účinnější využití paliva, protože vyžaduje méně energie k odvalování. Úspora paliva se hodnotí od A (nejvyšší hodnocení) do E (nejnižší hodnocení). Oproti A je zde spotřeba vyšší cca o 0,28 litru na 100 km.
Tato třída měří brzdný výkon pneumatiky. Čím rychleji dokáže zastavit, tím je lepší třídy. A = kategorie s nejkratší brzdnou dráhou.
Osobní vozy, u kterých je aktivována plná brzdná síla v rychlosti 80 km/h, zastaví na pneumatikách s hodnocením B až o 3 metry dále než na pneumatikách s hodnocením A.